About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Tuesday, February 9, 2010

ari sedey..

Arini sedey..tak tahu nape tapi sedey...maybe sbb mood takde or sebab sekali lg dalam hidup aku ni aku nk buat kesilapan yang sama..kesilapan yang akhirnya hati aku jugak yang sakit,sedey and sebagainya..aku takde mood lg nk wat keje tapi uhuhu..kene buat gak..uhuhu..sedey..kenapalh aku ni bab2 perasaan ni lemah btol..nmpk cam kuat tapi bile ada je bende yg buat aku tersentuh trus aku rasa down giler!!i hate this feeling!!
Aku kene kuat hati,kene tabah,kene berusaha and kene berjaya kerana Allah demi diri sendiri,mak ayah aku n ...dah takde demi saper2 lagi dah.. hati aku kene kuat..jgn menangis duhai suzana!!dugaan hidup ni cuma sedikit berbanding dugaan hidup org lain..jadilah org yang lebih bersyukur..bersyukurlah dengan apa yang ada kerana belum tentu apa yang ada pada diri aku ada pada org lain..tgg balik umah nti baru nangis k..uhuhu..
aku teruskan dengan memujuk hati sendiri sbb selama nipun takde yg pujuk hati aku..jadinyer hati aku dh macam lali dengan keadaan ni cuma time2 sedey camni apa yg aku nk buat cuma duduk n tak payah pikir apa tapi byklh plak bende nk kene buat so aku dh nk continue keje..cuba sibukkan diri dgn keje.Semoga aku dpt lupakan kesedihan yang aku rasa ni..

5 comments:

All About AnaYna said...

Knape sedey ni..luahkan je pd sahabatmu yg sedia m'dgr.pe gunanya title BFF kalu x leh share kesedihan tu.hmm..na pn sedey gak ni.sgt2 sedey!

Aida said...

sabar ye zana,,,mesti ada hikmah disebalik itu...makin lama kita menyusuri kehidupan ini..makin banyak yang akan mengajar kita....
insyaALLAH yang penting kita belajar dari kesilapan...mungkin kesilapan boleh berulang..tapi kita cuba elakkan utk hari depan...waahh...pandai aje aida ni...tapi itu aje yang aida mampu tolong...(sebenarnye untuk diri sendiri juga...waaaaa)

haime said...

salam zana.. jgn la sedey2..cuba igt yg Allah xkan beri kita sesuatu yg kita tak mampu pikul. kekuatan tu ada dalam hati kita..

aku hanya manusia said...

na:tq sudi nk dgr luahan perasaaan sy.nti free2 kita borak2 k

aida:thanks atas nasihat aida..really appreciate it..

nor: thanks..:)

gadis kaca mata said...

nape sedey ni zana?
Byk2 sabar ek...