About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Tuesday, November 23, 2010

i hate u Mr.P!!

I hate Mr.P!!tiap2 malam mengganggu hidup aku dan budak2 umah aku..tak tenang rasanyer tiap mlm dier duk bersenang lenang kenyang!!sejak beberapa bulan lalu, hidup aku dah tak tenang2 lagi..kene selalu waspada..tiap mlm aku duk membebel marah2,tapi tak phm2 gak..uhuhu..i hate u,Mr P!!get out of my life!!get out of my house!!

khas buat makhluk yg bernama Mr.P..hehe..mcm dier phm je bahasa aku..

6 comments:

gadis kaca mata said...

haha~ saya faham...
kesian korang terpaksa menanggung derita.
cari daun durian belanda la wak... try je. mane tahu...

Umi Mira said...

tak setel lagi ke masalah ni. dah lama dah kan. ciannya. apakata pindah umah lak. :P

gadis kaca mata said...

pindah rumah..hmm, rasanya kalau kahwin terus, ada alasan nak pindah rumah tu. contoh terdekat : baiti. hihi~

aku hanya manusia said...

gadis kl : awk,bukan stakat daunnyer,siap kulitnye dh guna tapi tak berkesan gak..kang kite guna isinyer baru tahu..tapi nti lain bende lak datang..uhu

korang,klulh blh kawin utk pindah rumah kang bagus..hahaha..tp alasan kawin tu sedikit tak logik di pikiran,nak lari dari Mr.P!!hehehe..

All About AnaYna said...

frenz...ape kemende mr.P tuh?konpius neh..huhu

aku hanya manusia said...

haha..mr P is mr pijat penghisap darah..kekeke..bg name glemer skit..uhuhu