About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Wednesday, January 19, 2011

Semoga Amir Afiq Selamat

Sebentar lagi anak buah aku, amir afiq akan menjalani operation.Semoga anak buah aku yg comel, aktif itu akan diberi kekuatan oleh Allah untuk menghadapi kesakitan itu..Sedih rasanya melihat seorang budak kecil terpaksa menghadapi penderitaan itu.Sayu hati aku melihat wajahnya, melihat wajah akak aku dan abg ipar aku.Semoga mereka diberi kekuatan oleh Allah..Ya Allah, semoga semuanya selamat..tlg doakan ye kawan2..

2 comments:

Aida said...

semoga ALLAH SWT melindunginya..

gadis kaca mata said...

zana, baru bace post awk ni..
macam mana anak buah awk? harap2 sume berjalan lancar dan dia cpt sembuh, InsyaAllah...