About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Friday, April 15, 2011

Letihnyer...

Lately terasa sangat penat..penat memikirkan perjuangan terakhir aku dalam mencapai satu lg fasa majukan diri...kdg2 aku terasa perjuangan itu cukup memeritkan, membuatkan aku terpikir kenapa aku perlu bersusah payah utk membuat sesuatu yang secara zahirnya seolah-olah tidak penting utk dicapai.tp bila dipikirkan dalam hidup,jika kita hanya berpuas hati dgn ape yg dicapai dlm hidup ini, mana mungkin kita akan berjuang utkmenjadi org yg lebih baik.Cuma kdg2 aku terpikir, sehari2 dlm hidup hanya memikirkan tentang hidup..hidup..hidup di dunia ini hakikatnya aku tidak berusaha sepenuhnya berjuang untuk satu alam kehidupan sebenar yg setiap makhluk dalam dunia ini akan hadapi..membuatkan aku sedih dan juga takut kerana sesungguhnye bekalan ke kehidupan abadi belum aku betul2 perjuangkan untuk perolehi..
Mungkin aku perlu memikirkan ..merenung apa yg aku lakukan, perjuangkan

3 comments:

haime said...

zana boleh!!!! go zana, go!!

gadis kaca mata said...

insyaAllah, u can do it my dear friend... :)

Debu Jalanan said...

zana...u boleh...fikirkan boleh...bole...boleh blah...hahahaha