About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Wednesday, April 14, 2010

kisah aku hari ni

hari ni boss cuti jadi aku nk curik masa tulis kat blog aku ni..hehe..mmg tak baik btol aku curik masa keje tapi act,arini keje tak byk..smlm dh siapkn slide boss and minit meetg..such a boring job tapi buat gaklh..so aku ambiklh peluang rehat jap n curik time gak utk buat keje sekolah aku..hehe..tapi mcm kate boss aku,aku blajar dpt permission ketua jbtn so aku andaikan aku lehlh ambik kesemptn blajor skit time opis..hehe,,sowii boss..
semenjak dua menjak ni aku rasa penat sgt..byk lg nk kene study esp ari jumaat ni subjek yg aku harap leh tlg aku dpt ok skit..almaklum,skrg carried mark aku mcm nyawa-nyawa ikan jer nk lepas so aku terpaksa struggle sepenuh hati..uhuhu.terpaksa meninggalkan saat-saat gembira dan nyaman aku dgn si bantal..penatnyer biler aku terpaksa tahan mata dari tido sedangkn kdg2 mata aku antara buka dan tutup..kdg2 aku leh terlelap smbil tgn pegang pen..penatnyer..tapi itulh perjuangan namanya..perjuangan yg harus ditempuh setiap seorg utk berjaya..utk menjadi lebih baik dari semlm..utk lebih gembira dan puas dgn apa yg dicapai..walau kdg2 keadaan tekanan itu membuatkn aku mennangis,buat aku sedih,buat aku sengsara buat aku letih,penat dan segalanya tapi aku masih cuba bertahan,utk satu perjuangan ini..Sekurang-kurangnya bila aku berjaya, perasaan berjaya itu membayar harga setiap apa yg aku korbankan utk berjaya..
Sabar dan bertahanlah mata,otak,kaki dan tangan utk terus bersama aku..
Ya Allah,aku mohon kekuatan itu dari-Mu..
Semoga kekuatan meneruskan perjuangan ini,Engkau berikan pada aku..


3 comments:

All About AnaYna said...

Chayok2x...sama2 la kter berusaha majukan diri yerk.Na doakan my BFF ni trus success..at least leh gak tmpg sekaki..2 kaki..hehe!

haime said...

salam.. good luck dear fren! jgn mengalah sblm berperang. :)

gadis kaca mata said...

Good Luck zana! u can do it! just want to share what i saw on my way to work this morning; "if u really WANT to do it, u CAN do it!"

p/s: i saw it at the back of motorist's t-shirt...he he..