About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Saturday, April 24, 2010

akhirnyer abis jugak exam..

Alhamdulillah..akhirnya abis jugak exam aku utk sem ni..tak tahulah camne resultnyer tapi yg pasti aku happy coz dapat berehat juga akhirnyer selepas berhempas pulas utk survive sem ni..doa2lah result ok..dh ada senarai bende yang aku nak buat lepas abis exam ni antaranya:
1.esok gi servis kete pastu gi shopping..hehe..nak gi belikan hadiah kat adik,anak buah and kat kwn..uhuhu..melayang2lh duit ni.baru je dpt gaji tapi takperlh..pastu nk kene cuci kete aku yg dh naik berkarat tuh..tak nyempat nk belai2 si merah tu akhir2 ni jadi esok or lusa aku nk bg si merah peluang dibelai..uhuhu..
2.pastu next week,facial maybe..tgklh klu rajin..kot klu malas facial jer sendiri kat umah..uhuhu
3. balik kampung..oye..oye..sonot2 nk balik tapi cam takleh nk cuti lama lak coz bulan 5 nti nk amik cuti 3 arilh plak..nti bos bising..uhuhu..anyway,takper..janji dpt balik..windunyer nk balik..
4. baca 'la tahzan' sambungan sebelum ni yg tak abis2 lagi..uhuhu..sejak dh keje nih,otak aku bab2 membaca nih dh jadi beku..tak mcm time sekolah dulu..byk je buku leh abis dlm 1 ari..sekrg sebulan nk abispun susah..
5.next..trip to mabul..uhuhu..tak sabor2 nk gi trip nih..dh lama tak gi jejln ramai2 dgn kwn2..sonotnyer..alamak!!ada bende tak settle lagi..nk kene contact ejen sipadan.com tu nk confirm accomodation..uhuhu..
6.next...rehatlah sebulan dua nih..hehe..

Itulah antara xtvt yang bakal menyusul..tak lupa jugak xtvt kegemaran aku iaitu tgk tv..sonotnyer leh tgk tv je memanjang..citer favorite skrg:adamaya and asmaradana..

1 comment:

gadis kaca mata said...

yahooo...zana..sy pn baru merdeka...last paper smlm...
jeng2 x sabo gak nk cuti2 ni... sy dh apply cuti utk bln 5 tu pg td hehe... (^-^)