About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Thursday, June 24, 2010

tepon idaman aku...

Td aku tgk tepon iPhone 4 and tibe2 aku giler lak nk beli tepon tuh..tapi aku tahu,dlm tempoh terdekat ni aku hanya akan terus berangan-angan utk dapatkan tepon tu tapi aku tetap takkan dapat miliki tepon tu kecuali ada sesaper yg nk belikan..uhuhu..ada ker??erm..jwbnyer takdelah tu..yelah sejarah aku dgn tepon sebelum ni menunjukkan tiap2 kali aku berangan utk beli tepon,akhirnyer aku tetap tak beli..akupun tak tahu naper camtu jdnyer diri aku..mcm2 tepon aku berangan nk beli dari Nokia N95 ke iPhone 3 ke iPhone 3gs sampailah ke Nokia N72 yg aku duk angan2 nk beli sejak berkurun lamanya tapi sampai skrg tak beli2 gak..and dah bertahun2 gaklah teman serumah aku duk mendengar aku nk beli tepon2 itu tapi akhirnya aku tetap setia dgn yg satu..uhuhu, bilerlah aku leh dpt tepon idaman nih..

6 comments:

All About AnaYna said...

At least zana slalu gak berangan2 nak miliki tepon2 idaman..mslh na plak..lgsg x penah terpk nk tkr tepon baru..hehehe!

gadis kaca mata said...

nk beli henpon:-
1) amik kunci kete
2) gi kedai jual henpon
3) pilih yg berkenan
4) tutup mate, jgn pikir ape lagi, trus byr
5) jeng2 henpon baru dh ade dlm tgn :D

Umi Mira said...

gadis kl: macam kenal je tips tu...
zana: menjadi tips tu. silakanlah mencuba. tepon zana pon ada msalah kan sekarang?

Aida said...

beli la tepon zana..kalau tak canggih pun tak pe..snang nak call hee hee....zana minat yang mahal2 sngt ni..hee he..itu yang pk2 kan nak melabur kat hp yang mahal tu.... :)

aku hanya manusia said...

ana : tp duk angan2 tukarnyer tak jugak..

gadis kl : awk,tips tu akhirnyer jadi lain:
1)amik kunci driver sambil pikir2 tepon aper nk beli
2)samapai kedai tepon n tgk byk pilihan
3)belek punyer belek byk yg kite suka
4)then..lastly pikir punyer pikir,erm..takperlh cari lain kali..
uhuhu..itulah situasi kite slalunyer

adzmira: uhuhu..akan dipikirkan

aida:ololo..cian aida tiap kali call kite terputus..okey2 nti zana beli lepas abis bayor utang..hehe

gadis kaca mata said...

adzmira : haha...itu kan tips yg awk bg. mmg berkesan, sy dpt hp baru walaupun bukan hp mahal yg sy idamkn, tp memadai la. i lap my henpon :)

zana : owh awk rambang mata...cam tu kne bulatkan hati. sblm g beli, survey kt intnt dan compare sume function termasuk harge.