About Me

My photo
aku hanya manusia..biasa dan tidak istimewa..Seorang isteri kepada en.suami.Bakal ibu tidak lama lagi..InsyaAllah.

Tuesday, May 4, 2010

biler aku berpikir..

biler aku berpikir..erm..aper ek yg aku pikir..byk benornyer yg aku pikir..sehari ni jer dh byk bende dh aku duk pikir2..jap tadi aku terpikir kecian dgn nasib budak yg kene tembak aritu..mcm kecian jer dgn arwah tapi Allah lebih sayangkan dier..dan aku penah baca yang orang yg disayangi, akan diambil nyawanya lebih awal so thats mean Allah lebih sayangkannya dari kasih sayang manusia..sama2lah kita doakan semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..
biler cakap soal kasih sayang ni..aku terpikir lak kat mak bapak aku lak..rindu lak dgn family aku padahal baru je balik dr kmpg smlm..act,rasa tak puas jer balik kmpg kejap2 tapi nk cuti lama nti kene sound lak dgn bos.tambh2 next week aku nk cuti lak lg jadi tahankan je perasaan nk duk rehat lama2 kat kmpg tuh..uhuuhu..rindunyer Allah je yg tahu..kdg2 cma sekrg nih gak nk mintak pindah balik ganu keje kat rumah aku..senang gi kejepun jln kaki jer..tp uhuhu..bukan masanya aku nk balik kmpg..not until i finish my study..erm..lambat lglah jwbnyer..
aku nk citer pasal bende yg paling aku suka biler blk kampung antaranya..duk lepak dgn mak,ayah n family aku sambil borak2,bising2 n citer2 mcm2..itulah saat2 bahagia yg jarang aku leh rasa sekrg..pastu aku suka gak duk menung2 tgk keliling umah n kenang2kan time kecik2 dulu..duk main2 dgn anak buah aku.and aku suka gak biler blk kmpg jumper besfren aku and lepak kat pantai..pantai kat umah aku tulah..damainyer duk lepak2 kat pantai tuh..nyaman n bahagia jer rasa..mmg takde lg tpt lain leh challenge kedamaian kat kmpg aku..uhuhu.. borak2 citer n gosip2 terkini..ehhehe..tp tak lama lg mungkin tak dptlah aku truskn xtvt tu coz..jeng3, kwn aku je tau naper..
and skrg duk berpikir lak..nk basuh bj ker taknk..hehe..nk membasuhpun nk kene pikir..dhlh penat dh pikir..uhuhu

1 comment:

All About AnaYna said...

My dear fren...
Bebenornya dh lama gak terpk ni,ader lg ke geng2 yg sudi lepak ngn i pahni..sbb nyer i ni suka n love sesgt lepak2 tepi pntai nan indah ditemani si gadis yg cun melecun sama cun la kiranya ngn i ni..ekeke.Yg pasti, xtvt itu tetap akn diteruskn coz da jd mcm habit la plak..hehehe. U r still n alwiz in my heart la my dear..4ever!